fredag 28 augusti 2015

Tema för september?




Okej, så augusti börjar lida mot sitt slut. Vilket också betyder att mitt tema för juli och augusti därmed snart är avslutat. Jag hade inga som helst problem med att välja ett tema till sommarmånaderna, men nu då det börjar bli höst så vet jag inte riktigt vad jag har lust att läsa. Kommer liksom inte på något klockrent tema så därför tänkte jag fråga er. Vad gillar ni att läsa på hösten? Och kommer ni ha något tema på era bloggar? Eller är det några speciella böcker som ni skulle vilja, speciellt att jag läste och recenserade under september?


Let me know i kommentarsfältet!

4 kommentarer:

  1. jag hade kört på något kusligt tema - höstmörker = skräcktema. olika varelser, vampyrer, zombies, häxböcker... =)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar inte ha något tema på min blogg. Men på hösten passar det kanske med lite spänning. Vet att du inte gillar deckare men kanske lite spännande / övernaturliga böcker!

    SvaraRadera
  3. Hösten är min favoritårstid, eftersom att allting blir så himla mysigt - te, sockor, tända ljus, regn osv. Så jag gillar att läsa böcker som förstärker den känslan! Lite mörkare böcker än på sommaren men ändå mysiga :)

    SvaraRadera
  4. Jag ska börja september med allt läsa tvåan och trean i Julie Kagawas trilogi som handlar om vampyrer, "De odödligas hunger" och "De odödligas sång" (nyutgiven på svenska), samt att jag ska läsa en novellsamling med spökhistorier: The Mistletoe Bride and Other Stories av Kate Mosse som finns att köpa t.ex. http://www.adlibris.com/se/bok/mistletoe-bride-and-other-haunting-tales-9781409148067 (dyrare) och här http://www.bookdepository.com/Mistletoe-Bride-Other-Haunting-Tales-Kate-Mosse/9781409148067 (billigare). :-) Så spök- och vampyrtema blir det för mig. Spökhistorier är rysmysiga att läsa just på hösten och vintern. :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...