söndag 30 augusti 2015

Temainlägg: Contemporary

Canon EOS 700D


Okej då är sommaren snart slut, eller ja augusti är i alla fall snart över och då betyder ju det att vi går över i den första höstmånaden. Därför tänkte jag i och med detta avsluta mitt tema som jag har haft under sommaren och det var ju att läsa så mycket Contemporary som möjligt. Egentligen hade jag tänkt att spela in en vanlig temavideo (så som jag oftast brukar göra) men kände bara att jag inte orkade eftersom jag fortfarande är tokförkyld. Så jag hopps att det duger med ett vanligt inlägg den här gången.

På bilden här ovan kan ni se vilka böcker jag tog mig igenom. Det blev hela åtta stycken och det är jag sjukt nöjd med. Trodde aldrig att jag skulle hinna med SÅ många och det bästa var verkligen att jag typ älskade nästan allihopa. De allra flesta va de här var bara sjukt bra och jag kunde inte lägga dem ifrån mig.

Finns dock några böcker som jag är lite besviken på att jag inte hann med och det är t.ex Since you've been gone av Morgan Matson, men jag får väl spara den till nästa sommar då helt enkelt.

Avslutningsvis så tänkte jag avslöja vinnaren i det här temat vilket inte är helt lätt eftersom jag ÄLSKADE alla de här böckerna (nästan) men vinnaren måste ändå bli:


P.S I Still Love You
av Jenny Han.


Så. himla. bra. Läs den!

Om någon dag kommer det att dyka upp ett inlägg där jag avslöjar nästa månads tema. Så stay tuned for that.



1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...