torsdag 6 augusti 2015

The Zombie Apocalypse Book Tag.

För ett tag sedan blev jag taggad av Pia att göra den här taggen. Jag trodde att jag redan hade gjort den men nej, det verkar inte så. Så då gör jag den nu istället helt enkelt.

Jag taggar några nya personer i slutet av videon. Så titta på videon för att se om du har blivit taggad.






Här är listan:

1. Den första personen att dö
2. Personen som du fäller för att fly från zombierna
3. Första personen att bli en zombie
4. Personen som fäller dig för att fly från zombierna
5. Idioten i gruppen
6. Den smarta i gruppen
7. Läkaren
8. Vapenexperten
9. Bråkmakaren
10. Lagkaptenen


Hur blev ditt lag?

2 kommentarer:

  1. blev så full i skratt när jag tänkte mig en zombie-Hagrid, haha!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...