söndag 2 augusti 2015

Winter is coming. (Lite allmänt snack om lässvackor, bokbabbel och annat.)



Nu börjar sommaren lida mot sitt slut och då det har gått otroligt bra med läsningen hittills för mig under semestern, så vill jag försöka att hålla kvar mitt lässug så gott det går då det blir dags att börja jobba igen. Jag är lite rädd att hamna i en ny lässvacka då jag hamnade i en ganska omgående efter att ha gått tillbaka till jobbet förra hösten.

Det blir lätt att orken tryter och lusten försvinner då vardagen smyger sig på så därför så har jag nu tidsinställt en massa inlägg som kommer att komma upp under veckan som kommer. Jag vet nämligen hur trött jag brukar vara då jag börjat jobba igen och det första som brukar bli lidande är ju definitivt bloggen. Men oroa er inte, inlägg kommer att dyka upp under veckan som kommer, bland annat två stycken roliga taggar.


Något annat som jag vet brukar hjälpa mot lässvackor är våra bokbabbel. Finns inget som gör att jag får tillbaka suget efter läsningen lika mycket som att få prata böcker tillsammans med er andra boknördar. Så därför tänkte jag höra med er om ni skulle vara sugna på att snacka lite över Skype igen? Jag tänker mig inom 2 veckors tid ungefär. Lite pepp inför hösten liksom.

Imorgon kör BookTubeAThon igång och eftersom jag är ensam hemma min sista lediga dag så tänkte jag ägna den åt läsning. :-)



Ha en trevlig vecka allihopa!!

1 kommentar:

  1. Känner att jag varit borta lite länge från bloggandet.. vad är BookTubeAThon? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...