fredag 25 september 2015

Bath And Body Works Book Tag.

bath & body works book tag


Hej på er. Hittade nyligen denna gulliga tag här. Den går ut på att man ska para ihop en massa Bath And Body Works-dofter med olika boktitlar. Och eftersom jag bara älskar doftljus så är ju detta verkligen en tag för mig. DOCK, så har jag faktiskt aldrig haft något ljus från just Bath and body works... jag är ju ett Yankee candle-fan all the way, så om ni hittar nån Yankee Candle-book tag. Let me know. Okej, nu kööööör vi.


Pure Paradise – A book that was pure perfection



Läste P.S I still love you av Jenny Han nu i somras och blev helt betagen. Fantastiska karaktärer och bara mys, mys, mys. Vill ha en fortsättning NUUUUU!!!


Sweet Pea – A romance/contemporary you really enjoyed



Ytterligare en contemporary som jag blev helt kär i när jag läste. Fyra dagar fyra nätter av Morgan Matson är den perfekta road trip-boken.


Fresh Strawberries – A book you really enjoyed that came out this year















The Heir
av Kiera Cass som ju är fortsättningen på The Selection. Får bara inte nog av den här serien.


Warm Vanilla – A character and/or book that made you feel all warm inside













 

Definitivt To all the boys I've loved before av Jenny Han. Så otroligt mysig.


Paris Amour – A couple you majorly ship together















Har precis läst ut Ignite me av Tahereh Mafi så jag bara måste ju säga Warner och Juliette. Åh, vad jag shippar dem!


Dancing Waters – A book that takes place on the beach/ the perfect beach read


Den första boken jag tänker på till denna fråga är Sommaren jag blev vacker av Jenny Han. Den utspelar sig ju ganska mycket i ett sommarhus nära stranden och är absolut en av mina favoritböcker.


I Heart Cake (and Books) – your favourite book













Alltså för mig finns det inget annat svar än En man som heter Ove av Fredrik Backman. Jag kommer ALDRIG att glömma den här boken. Det är och förblir min absoluta favoritbok all time. Den är så fantastisk att inga hyllningar gör den rättvisa. Jag ÄLSKAR den här boken.

Winter Candy Apple – A book set during Christmas or winter














Här måste jag svara Dash and Lily's book of dares av Rachel Cohn och David Levithan. Älskar den här boken och ja, den utspelar sig ju mellan jul och nyår.


Beautiful Day – A book with an unusual/interesting/appealing setting

The Night Circus


Svår fråga men håller med den person som jag hittade den här taggen hos. The Night Circus by Erin Morgenstern är verkligen annorlunda mot alla andra böcker jag läst. Den är unik och faktiskt riktigt bra.


Dazzling Diamonds – A beautiful cover

Canon EOS 700D
    
Det här seriealbumet! Det är lätt det snyggaste omslaget jag äger. Tyckte albumet i sig var sådär, men jäklar vad snyggt omslaget är.


Ja, det var den taggen. Hoppas ni gillade den. Om du också tänker göra den, berätta i kommentarerna så kan jag gå in och kika på dina svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...