fredag 18 september 2015

Fall Into Fantasy-sammanfattning.

Bild från mitt Instagram.

Okej, så jag hade ju utlovat en liten uppdatering om hur det gick i Read-a-thon:en... men helt ärligt så bara orkade jag inte få ihop något inlägg. Har varit helt slut efter jobbet hela den här veckan och både läsningen och bloggen har verkligen blivit lidande. Supertråkigt ju eftersom jag hatar när det blir så här... men ja ibland är det inte mycket att göra åt då livet kommer emellan.
Blev väldigt lite läst då jag hade kvällsmöte efter jobbet bl.a. som stal tid från läsningen. Hann inte med att läsa ut Ignite me som jag hade tänkt, utan blev endast ett fåtal sidor lästa. Men här kommer i alla fall en liten sammanfattning:

Dag 3: 25 sidor

Dag 4: 7 sidor

Dag 5: 40 sidor

Totalt: 258 sidor

Ja, ni ser ju själva. Orken fanns liksom inte så gick inte riktigt som jag tänkt mig. Men så är det ibland.

Hoppas det gick bättre för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...