lördag 12 september 2015

Fall Into Fantasy!


Igår bestämde jag mig för att delta i I Regnets Read-a-thon som pågår mellan den 12-16 september. Dock är ju kanske inte denna period den bästa eftersom jag nu i helgen är hemma hos sambons föräldrar och har fullt upp med sociala grejer där och sedan jobbar jag ju som vanligt de andra dagarna så lär ju inte bli så jättemycket läst. Men jag tänkte ändå att det kunde vara kul att delta eftersom jag älskar Read-a-thons.

Här nedan kan ni se vad jag planerar att läsa. Temat kändes ju ganska brett så jag kände att nästan vad som helst funkar att läsa och det är ju kul. Som ni ser har jag valt att jag ska läsa Ignite me som jag redan har påbörjat lite smått och sedan Cress. Tror inte att jag kommer hinna läsa så mycket mer än så eftersom jag jobbar nästan alla de här dagarna. Får nog vara glad om jag ens hinner läsa ut en av de här böckerna.

Bild från mitt Instagram.


Någon mer som ska vara med?

2 kommentarer:

  1. Tyckte Cress var mycket bättre än Scarlet =] bara man skulle få Fairest utläst före Winter utkommer! Ha en skön helg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...