torsdag 3 september 2015

Read-a-long: Shatter me

Canon Eos 700D


Som jag nämnde tidigare i nåt inlägg här så har jag förlängt min Read-a-long av Shatter me-trilogin. Hann helt enkelt inte med den under juli-augusti som det var tänkt. Har nu ÄNTLIGEN läst ut Unravel me och åååååååh, vad bra den var. Hade helt glömt bort hur himla grym den var. Och OMG kapitel 62! LOVED IT! Nu har jag tagit tag i novellen som heter Fracture me. Efter det ska jag också äntligen få läsa sista delen i serien. Ser verkligen fram emot det.

Följer ni mig på Instagram så har ni nog redan läst där också att jag valt att förlänga Read-a-long:en till hela september ut. Efter det kommer jag att spela in en video och prata om serien som helhet och vad jag tyckte om den.

Hoppas att det går bra för er med läsningen. Ni kanske redan är klara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...