söndag 20 september 2015

#RYBSAT ROUND 6.

Då var det dags för RYBSAT ROUND 6. Jag har ju varit med i detta Read-a-thon tidigare och tänkte göra ett försök även denna gång. Dock är det väl kanske inte bästa veckan att delta eftersom jag stänger tre dagar på jobbet nästa vecka... jippi. Men jag börjar å andra sidan jobba väldigt sent då också så att möjligheten finns ju att jag eventuellt ska kunna hinna läsa lite innan jobbet de dagarna.

Här finns mer information:



Rybsat pågår mellan 22/9 00.00 till 29/9 23.59.

Som vanligt ska man alltså välja en plats i bokhyllan där man börjar läsa och sedan då beta av hyllan bok för bok. Detta är hyllan jag har valt att ta mig an. Den innehåller ju också några av böckerna som ingår i mitt tema som jag har just nu, så tyckte det kunde passa bra.

Canon Eos 700D

Jag börjar alltså från vänster till höger och så får vi se hur många böcker jag hinner med helt enkelt. Kommer troligen bara bli typ en, men det är en kul utmaning i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...