tisdag 22 september 2015

Top Ten Books On My Fall TBR



Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket ju går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne.
 

Hoppade ju över förra veckans freebie eftersom jag bara kände att jag hade NOLL inspiration. Denna veckas ämne är enormt mycket lättare, så nu kör vi

Denna veckas ämne är: Top Ten Books On My Fall TBR


1. En Engelsman i Paris i Paris av Nicolas Barreau | Ingår i feel-good temat
2. Kockskola för ensamma hjärtan av Marita Conlon-McKenna | Ingår i feel-good temat
3. Love, Rosie av Cecelia Ahern | Ingår i feel-good temat
4. Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes | Ingår i feel-good temat
5. Cress av Marissa Meyer
6. Throne av glass av Sarah J. Maas
7. Dorothy must die av Danielle Paige
8. Paper Towns av John Green
9. The Darkest Minds av Alexandra Bracken
10. Nattfilm av Marisha Pessl


Det var alltså min lista... men sånt här ändras ju lite från dag till dag... men just nu är det dessa böcker jag är mest sugen på att läsa i min TBR-hög.

8 kommentarer:

  1. Hoppas du hinner med Nattfilm :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får vi se. Har ju lite annat jag måste hinna med först.

      Radera
  2. Nattfilm har jag i alla fall köpt nu, men det dröjer nog ett tag innan den blir läst. Läslistan är lång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ska vara bra har jag hört. Men har mycket som ska hinnas läsa före den.

      Radera
  3. Nattfilm har jag tänkt att läsa så småningom. Men först skall jag försöka läsa de böcker som jag har med bland mina top tio.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm.. Haha, det var väldigt var det är hype kring Nattfilm.

      Radera
  4. Har bara läst Nattfilm av böckerna på din lista. Mycket bra bok!

    SvaraRadera
  5. Haha, roligt att ingen av de andra böckerna på min lista nämns, bara Nattfilm som står sist. Är inte jättesugen på den. Vet egentligen inte varför jag köpte den eftersom det egentligen inte alls är min typ av bok.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...