tisdag 8 september 2015

Top Ten Finished Series I Have Yet To Finish

Det är återigen tisdag och dags för Top Ten Tuesday! Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket ju går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne. Förra veckan hoppade jag över Top Ten Tuesday eftersom jag tyckte att ämnet var alldeles för svårt och jag inte kom på en enda karaktär att lista, men denna vecka är jag alltså tillbaka med ett nytt inlägg.


Veckans ämne är: Top Ten Finished Series I Have Yet To Finish
Inte så svårt denna vecka eftersom jag har massor med serier jag behöver avsluta.



1. Shatter me av Tahereh Mafi

2. Unearthly av Cynthia Hand

3. The Mortal Instruments av Cassandra Clare

4. Mara Dyer av Michelle Hodkin

5. Systrarna Cahill av Jessica Spotswood

6. Burn for burn av Jenny Han och Siobhan Vivian

7. Splintered av A.G Howard

8. Slottet Wadenstierna av Simona Ahrnstedt


Det var nog alla påbörjade serier jag kunde komma på att jag behöver avsluta. Blev bara åtta. Var ju inte så många som jag trodde, vilket ju är en lättnad. Trodde jag hade många fler.

1 kommentar:

  1. Jag har massor med påbörjade serie, men många av dem är serier där det kommer att komma fler böcker. Men fick lätt ihop tio idag :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...