lördag 24 oktober 2015

Bara en liten fundering.

Hmm... jag har börjat fundera lite grann. Har nämligen märkt att kommentarerna den senaste tiden har minskat och jag undrar lite vad det beror på. Sedan har jag även märkt att de inlägg som fått flest sidvisningar och kommentarer faktiskt är de inlägg som är ganska random. Det fick mig att börja fundera lite... börjar ni som läsare tröttna på "vanliga inlägg", alltså bokrecensioner t.ex?  Vill ni ha mer impulsiva och kanske t.o.m icke bokrelaterade inlägg istället?



Jag själv kan också tycka ibland att det är ganska trevligt med lite mer personliga inlägg. Så jag undrar bara vad ni tycker och vad ni gillar att läsa om på bloggar?

7 kommentarer:

  1. Tycker om när det är lite blandat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! Det är ju alltid kul att veta vad ni som läsare gillar! Tack för din kommentar.

      Radera
  2. Tycker det är trevligt med lite blandat, men jag har absolut inte tröttnat på dina "bokiga" inlägg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att veta Tina. Tack!

      Radera
  3. Svar: Ja, The Shining är verkligen hur bra som helst! Garanterat den bästa filmatiseringen av Stephen Kings böcker som jag har sett än så länge! Min syster beställde nyss hem "Det" så förhoppningsvis kan vi se den snart :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar faktiskt bokrecensioner mest, men jag verkar vara ensam om det hahha. Alltså, jag uppskattar personliga inlägg, tags och liknande - det sätter en person bakom bloggen - men jag läser ändå bokbloggar främst pga att de handla om böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, ok. Men vad bra att nån gillar bokrecensioner!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...