onsdag 7 oktober 2015

Ett litet tycka synd om mig själv-inlägg.

Okej så jag är sjuk. Har varit hos doktorn två gånger den här veckan. Ligger hemma med feber och massa konstiga utslag. Troligen är det nåt jag åkt på på förskolan där jag jobbar. Nu har jag fått penicillin och hoppas att det ska lösa sig inom kort.

Detta är också anledningen till att jag inte har uppdaterat något under helgen. Jag var helt enkelt för sjuk. Och jag som hade hoppats på att jag skulle få fixa i nya lägenheten... nej, det blev det ju inget med. Istället sov jag bort hela helgen eftersom jag helt plötsligt fick 39 graders feber out of the blue. Suck. Läsa har det inte blivit tal om heller eftersom jag inte orkat, utan bara sovit och slötittat på tv eller Youtube.

Men nu när jag "bara" har lite lägre feber så tänkte jag att jag skulle passa på att blogga lite igen. Till exempel så hittade jag i dag denna video. Tydligen så har Stephenie Meyer givit ut en ny bok helt plötsligt. Fantastiskt att inte detta redan har kommit ut i pressen. Det brukar det ju alltid göra. Är imponerad över att hon lyckats hålla det hemligt.

Tydligen ska detta var en nytolkning av Twilight, där alla karaktärerna har bytt kön, så att Edward är en tjej, Bella är en kille och så vidare och så har de fått nya namn. Själv så tycker jag att detta låter ganska förvirrande. Men blev ändå lite nyfiken.






Vad tror ni? Är detta något ni kommer att läsa?

3 kommentarer:

  1. Mja, jag är nog faktiskt inte så himla sugen på det. Kanske att jag ändrar mig senare om många pratar gott om den! (; (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, kommer nog att göra samma.

      Radera
  2. Haha loved the video! jag känner lite som Elina. Tveksam. Jag vill ha mer twilight, men betala 120 kr bara för att byta namn/kön på rollfigurerna känns inte speciellt lockande. Får se vad folk som verkligen läst den tycker.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...