fredag 2 oktober 2015

Friday Reads!

iPhone 6

Som ni ser så blir det ingen video idag eftersom vi nu har inlett flytten och börjat flytta över lite smått och gott till nya lägenheten. Det kommer dröja ett tag innan vi flyttar över soffan och de lite större möblerna så än så länge har vi bara några gamla fåtöljer vi lånat för att ha något överhuvudtaget att sitta i när vi är här. Under de kommande helgerna kommer det bli en hel del fix i lägenheten innan det är dags att flytta in på riktigt. Vi ska måla om lite grann först eftersom vi bland annat tyckte att tapeten i vardagsrummet är lite tråkig. Jag kommer att få ett litet bibliotek i den här lägenheten med och det är jag överlycklig över. Lite större än mitt förra. Det är fortfarande bara ett litet rum, men det känns jättekul. Jag längtar tills jag börjat få lite ordning där! Om ni vill ha en Bookshelf Tour när det är klart så är det bara att hojta till.

Okej, men nog om det. Vad kommer jag då att läsa i helgen?
Jo, jag kommer att läsa boken ni ser ovan. Jag har äntligen varit och besökt biblioteket på grund av mitt tillfälliga köpstopp. Och då hittade jag denna gulliga bok. Jag gillar ju egentligen inte Neil Gaiman, men den här boken var så kort och såg så gullig ut så den fick följa med hem. Har börjat läsa den nu och gillar den. Efter det får vi se vad jag ska läsa härnäst... det lutar nog åt Cress, men vi får se.

Vad läser ni själva i helgen?

4 kommentarer:

  1. Alltid kul med en bookshelf tour, så det får du gärna lägga upp! :) O så mysigt med ett eget litet bibliotek. Får dina vänner komma och låna där, haha? (Lite skämt, men vem vet, dem kanske får det) Ha en fin helg! :D <3 o jag läser ingen bok för tillfället, men det lutar åt att jag ska läsa Legend, tror jag. Har blivit så förskräckligt sugen på den dem senaste dagarna! Har du läst den serien? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä jag lånar typ aldrig ut mina böcker längre. Är för rädd om dem!! :-0

      Legend är jättebra, läste den tidigare i år.

      Radera
  2. Svar
    1. Ok! Då fixar jag det när vi flyttat in allt!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...