fredag 16 oktober 2015

Friday Reads!

iPhone 6

Nu är jag äntligen frisk igen. Tjohoo!! Har varit det några dagar nu... så skönt att få komma in i de vanliga rutinerna med jobb igen. Nu hoppas jag att jag även ska få tillbaka min lust och ork att läsa igen också.

I helgen kommer vi inte att vara hemma så vi får väl se hur det blir med läsningen. Vi ska nämligen ta en tur ner till Skåne på snabbvisit. Så lär inte bli någon tid att blogga, men jag har tidsinställt en recension som kommer att komma upp imorgon - så kolla gärna in den. Annars lär det ju bli en del lästid på flyg och tåg i alla fall och detta är böckerna som står närmast i tur att bli lästa. Kommer nog ta med mig någon mer bok också, men har svårt att tro att jag kommer hinna läsa ut Cress som ändå är ganska tjock. Äsch, vi får väl se.

Ha en skön helg allihopa!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...