fredag 23 oktober 2015

Friday Reads!

iPhone 6


Hej allihopa och förlåt för usel uppdatering här på bloggen under veckan. Men har inte haft någonting att blogga om överhuvudtaget för sanningen är den att jag inte läst någonting alls sedan förra helgen. Därför håller jag fortfarande på att läsa Buffy-seriealbumet, vilket känns lite som ett skämt eftersom att jag valde ett seriealbum just med förhoppningen att få läsa något snabbläst. Så blev ju inte riktigt fallet... jag tragglar och tragglar... fort går det då inte. Och jag känner heller inte något som helst lässug. Jag tvingar mig själv att läsa några sidor per dag bara för jag måste ju ta mig igenom boken någon gång på något sätt.

Därefter hade jag tänkt att läsa Cress men insåg nu i veckan att nej, jag har verkligen ingen lust att läsa den just nu. Den passar inte mitt humör just nu. Jag är mer för feel-good för tillfället och då måste jag lyssna på det istället för att tvinga mig själv att läsa en bok jag inte vill läsa. Så kände bara att nej, jag måste välja en annan bok nu. Något jag faktiskt är sugen på att läsa. Annars kommer jag aldrig få tillbaka läslusten.

I helgen SKA Buffy bli utläst och sedan får vi se. Har massa saker att stå i med nya lägenheten också så blir kanske inte jättemycket lästid men jag kommer definitivt att försöka mig på något jag faktiskt känner för. Spelar ingen roll hur många som tjatar om hur bra Cress är, passar det inte just nu så gör det inte det. Punkt slut.

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...