fredag 9 oktober 2015

Friday Reads!

Canon EOS 700D

Nej, blir ingen video på ett bra tag nu p.g.a att jag fortfarande inte kan prata eller vill visa hur hemsk jag ser ut framför en kamera. Har troligen åkt på något som heter höstblåsor och de är långt ifrån läkta ännu. Är ju egentligen en barnsjukdom, men är sånt som kan hända när man arbetar med barn. I alla fall så är det ingen vacker syn och jag mår fortfarande inget bra, har så ont i munnen på grund av alla blåsor så kan varken prata eller äta. Har levt på soppa nu i typ 5 dagar. Usch.

Jag har inte läst en sida på snart en vecka men påbörjade denna boken förra helgen så tänker att jag ska försöka fortsätta läsa i den lite grann så fort jag känner att jag orkar koncentrera mig. Den verkar bra i alla fall så hoppas att jag kommer gilla den.

Är det någon av er som har läst den?

5 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig snart. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Usch krya på dig! Ligger själv förkyld, men du verkar ha det betydligt värre. Hoppas du orkar läsa lite!

    SvaraRadera
  3. Åh, låter inte alls kul ! Krya på dig.

    SvaraRadera
  4. Låter inte alls kul :( Krya på dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...