torsdag 8 oktober 2015

Hipp, hipp hurra för bloggen idag!



Jag hade det på känn, men jag glömmer alltid bort min bloggs födelsedag varje år. Men i år kom jag ihåg. Yaaaaaaaaaay!!

Idag fyller alltså bloggen 4 år!!!!! Har jag verkligen bloggat så länge? Wow.

Tyvärr så har jag inget bra sätt att fira på. Är ju sjuk, annars hade jag spelat in nån video eller haft en tävling, eller ja på något annat sätt försökt att uppmärksamma det här lite mer, men eftersom jag fortfarande ligger hemma och inte kan prata med mina svullna halsmandlar så får det helt enkelt bara bli ett litet inlägg.

Tack till alla som kommenterar, följer mig på Bloglovin, följer mig på Instagram osv. Ni är bäst!

Nu hoppas jag bara att jag får tillbaka orken att läsa snart igen. Saknar det. Men det blir väl så när man är sjuk. Man har inte riktigt orken.


8 kommentarer:

  1. Åh stort grattis! Tiden går verkligen fort :)
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis, bloggen! Och krya på dig! Jag är också sjuk, har verkligen inte ork eller lust med någonting.

    SvaraRadera
  3. Grattis på bloggfödelsedagen!

    SvaraRadera
  4. Grattis på bloggfödelsedagen! Krya på dig! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...