söndag 25 oktober 2015

Nästa Read-a-long!

Canon EOS 700D

Nu är omröstningen om vilken serie vi ska läsa tillsammans avslutad och som ni ser så blir det Miss Peregrines home of peculiar children. (Nej, jag behövde inte bryta mitt köpstopp för att köpa sista boken. JAG FICK DEN!) Läsningen startar den 1 november och pågår t.om. den sista december. Så vi har alltså två månader på oss.

Är ni taggade? Det är jag.

Hashtag denna gång blir: #ransomläs

Hoppas nu att ni vill läsa tillsammans med mig. Kommentera gärna om du vill vara med och glöm inte att posta lite bilder på Instagram i så fall.

2 kommentarer:

  1. Så kul, vann ju de två första böckerna hos dig förra sommaren tror jag det var. Första är läst, men den andra står oläst och sista köper jag gärna hem ☺
    Mari G

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...