tisdag 20 oktober 2015

Top Ten Wishes I'd Ask The Book Genie To Grant Me



Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket ju går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne. Tycker denna veckas ämne som vanligt känns ganska svårt, men ändå  kul så ville prova i alla fall trots att jag nog inte lär komma på så många punkter.


Denna veckas ämne är nämligen:
Top Ten Wishes I'd Ask The Book Genie To Grant Me

1. Okej... att någon skulle helt magiskt nu under mitt köpstopp skicka massa härliga böcker till mig som jag liksom då kan få ändå, trots köpstoppet.


2. Att jag skulle få träffa Tahereh Mafi och Ransom Riggs!!! Fast vad jag skulle säga till dem har jag inte en aning om.

3. Att jag skulle få träffa Kenji och han fanns på riktigt!!! <3

4. Att lyckas skriva en bok och få den utgiven!!

5. Att få intervjua någon cool författare som faktiskt en del Booktubers har fått göra.

6. Att Tahereh Mafi ska ge ut en ny bra bok snart.

7. Att Veronica Roth ska skriva något nytt snart...


8. ... och vad hände med Audrey Niffenegger? Hon skrev Själens osaliga längtan men efter det har det varit tyst i flera år.

9. Något nytt från Lucy Dillon vore inte heller dumt.

10. Att alla förlag ska sluta att endast skicka e-böcker som rec-ex till oss bokbloggare.


Japp, there you have it. Vilka bokiga önskningar har ni?




1 kommentar:

  1. Hehe, efter att ha flyttat uppskattar jag e-böcker på ett helt annat sätt än tidigare. Har t o m bett om det istället för inbundet...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...