fredag 13 november 2015

Friday Reads!

Canon EOS 700D

Då var det äntligen fredag igen. Spelar inte in någon video denna fredag, dels för att jag tycker att det har kommit upp några videos här nu senaste tiden och att det räcker, men dels också för att jag helt enkelt är för trött efter jobbet för att orka spela in någon video idag. Har stängt nu tre dagar i rad på jobbet och känner nu att  - nä det får räcka med ett vanligt inlägg.

Som ni ser så håller jag just nu på att läsa en tvillingbok. Vet inte riktigt vad som har hänt med min läsning de senaste veckorna. Tror att det är på grund av flytten. Har haft otroligt svårt att finna någon ro att sitta och läsa. Till slut plockade jag upp några tvillingböcker och insåg att det var perfekt läsning just nu. Enkelt, mycket nostalgi och lite guilty pleasure. Perfekt för min trötta och ganska röriga hjärna.

Vilken tvillingbok var din favorit?

4 kommentarer:

  1. Åh, jag älskade tvillingböckerna när jag var yngre, borde ta och läsa om några igen :)

    SvaraRadera
  2. Har varit trögt med läsningen här med, hoppeligen bättrar den när det börjat bli jultider, Christmasreading! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...