fredag 20 november 2015

Friday Reads!

Canon EOS 700D

Hade tänkt att spela in en video idag. Började t.o.m spela in den men kände bara att energin var alldeles för låg så jag gav upp. Är alldeles för trött så får bli en annan gång.

Hur som helst så hade jag ändå inte så mycket att säga. Har hållit på att läsa denna bok i typ tre veckor nu och har inte ens kommit halvvägs. Så ska verkligen försöka ta mig i kragen och läsa ut den snart, vill ju veta hur den kommer sluta för den är rätt spännande.

Vad rekommenderar ni att man läser när man vill ha något lättläst?

2 kommentarer:

  1. Någon bok för yngre? typ middlegrade? eller något seriealbum, eller typ mumin eller nå astrid lingren?:) Hoppas du får tillbaka läslusten snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra förslag. Tack.

      Det jobbiga är att jag har lust, lusten är det inget fel på. Jag har bara inte orken eller koncentrationsförmågan just nu. Det är frustrerande.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...