torsdag 26 november 2015

Lite bokiga tips så här en torsdagmorgon.

När man är sjuk ligger man ofta i sängen och slösurfar. Försöker att hitta något som kan pigga upp en då man drabbats av förkylningen från helvetet. Säg att det inte bara är jag!

Under den här veckan har jag hittat två saker:

1. Sandra Beijers bokklubb.
Alltså hur mysig? Sandra bjuder hem vänner och bokcirklar och pratar lite kring olika teman. Så himla härligt!! Nu är ju inte Sandra Beijer någon nyupptäckt för mig men jag hade totalt missat hennes bokklubb. Så glad att jag hittade den. Hoppas förresten att hon skriver en ny bok snart!

Titta på senaste avsnittet här.


2. Aprilius Maximus.
Kul att äntligen få hitta en ny Booktuber. Var länge sedan jag hittade någon ny jag gillade. Brukar annars hålla mig till de gamla vanliga jag följt de senaste 3 åren typ. Gillar speciellt hennes vloggar. Och hon har ju en supersöt hund också! Jag är inte den som tackar nej till en bokvloggare med en söt hund. Nej, nej. 


3 kommentarer:

  1. April Maximus har jag följt ett tag och det är alltid lika trevligt att kika på hennes videos.

    SvaraRadera
  2. April har jag också följt ett tag och älskar hennes videos. Hon är en av mina favoriter :)

    SvaraRadera
  3. Jag följer också April, en av mina absoluta favoriter. Hon är rolig och ger ett trevligt intryck. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...