måndag 23 november 2015

Lite förändringar...

Tänkte bara informera er om att jag tänker göra lite förändringar här på bloggen när det kommer till mina recensioner.

Jag har ju tidigare delat upp mina recensioner ganska mycket med underrubriker. Detta kommer jag att sluta med från och med nästa recension. Främst för att jag upptäckt att många av böckerna jag läser är svåra att recensera utifrån mina "gamla" underrubriker. T.ex bilderböcker, seriealbum och kokböcker. Men också för att jag vill ha lite förnyelse här på bloggen och för att jag vill kunna skriva lite mer fritt om mina tankar kring varje bok utan att behöva vara så låst till rubrikerna.

Mina Twitterrecensioner kommer också att försvinna och jag kommer istället att att börja kalla mina lite kortare recensioner för Minisar. Eftersom det är svårt att hålla sig inom ramen för de antal tecken ett Twitterinlägg egentligen ska innehålla. Så därför tycker jag att namnet Twitterrecensioner känns lite missvisande.


Men jag kommer givetvis att fortsätta med mitt vanliga betygsystem... för min blogg vore inte MIN blogg utan att lille Goliat får vara med på ett hörn med sina tassar. Så är det!





2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...