tisdag 10 november 2015

Real life snack... och en liten Book Haul.

Det var inte igår hörrni, men när jag såg att det var många på Instagram som visade intresse för en ny video när jag visade upp en liten förhandstitt på mitt nya bibliotek så tänkte jag att det kunde vara dags.

Och jag ska bekänna en sak... jag har brutit mot mitt köpstopp. Oops. Så med det sagt så blir det därför en liten Book Haul + MASSA SNACK. Så är ni inte intresserade av att höra en massa babbel om flytt och varför jag inte spelat in någon video på länge så kan ni ju spola fram till 4:57. Om ni däremot är intresserade av lite real life snack också så rekommenderar jag er att gå och hämta en kopp te eller nåt för den här videon är låååång.




Tyckte ni om videon, lämna gärna en kommentar.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kul att du tyckte om den! :-)

      Radera
  2. Härligt att allt gick bra med flytten! Så avis på att du kan ha dina böcker så att man ser omslagen på några, hade också velat ha så men får inte plats... Älskar ju också Marita Conlon McKennans böcker men ligger efter med läsningen med hennes böcker, hade inte en aning om att hon släppt ny nyss. Håller med att du varit superduktig med att inte köpa böcker, är väldigt imponerad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har inte varit lätt vill jag lova!

      Radera
  3. Så trevligt med ett större bibliotek. Den där typen fina målarböcker och ett gäng pennor har även jag investerat i. Så trevlig sysselsättning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror att det kommer bli bra.

      Radera
  4. Åh, älskar dina bokhyllor. Så fint med alla dessa böcker! Vad är det för ljusbollar du har där på en hylla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ljusbollarna kommer från Indiska tror jag. Är en ljusslinga.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...