tisdag 24 november 2015

Top Ten Authors I am Thankful For.


Var ett tag sedan jag gjorde en TTT, så tänkte jag skulle göra en idag.

Veckans 
Top Ten Tuesday lyder: Thanksgiving themed freebie - Ten books I´m thankful for, authors I´m thankful for, ten fictional familes I´d like to celebrate Thanksgiving with, a personal non-bookish thankful list, etc, etc. 


Jag tänkte göra det ganska lätt för mig och välja tio st. författare jag är tacksam för. Så nu kör vi!

 
1. J.K Rowling
2. Fredrik Backman
3. Meg Cabot
4. Lucy Dillon
5. Marita Conlon-McKenna
6. Jojo Moyes
7. Jenny Han
8. Morgan Matson
9. Chris Colfer
10. Sarah Dessen


Vad är du tacksam för?


2 kommentarer:

  1. Flera som jag inte hört talas om, men Backman och Rowling är jag också tacksam för :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...