tisdag 29 december 2015

2 minisar: Brädad i kärlek och Sviket förtroende

Här kommer två minisar. Alltså två nedkortade recensioner av böcker jag har läst, men som jag inte har jättemycket att säga om. Denna gång blir det lite kommentarer kring två tvillingböcker jag nyligen läst ut. Dock vill jag varna redan nu för att recensionerna innehåller en hel del spoilers! Så läs på egen risk!


Tvillingarna på Sweet Valley High: Brädad i kärlek av Francine Pascal

Mina kommentarer: Alltså fy vad irriterad jag blir på Jessica! Så himla taskig hon var mot Bill, bara leka med någons känslor sådär. Först utnyttja att han tyckte om henne och sedan inte låta honom få bli kär i någon annan. Och sedan passar det att smöra för honom igen när han ska bli skådis. Alltså USCH!!! Satt bara och hoppades på att hon skulle få sig en näsbränna. Så himla skönt där i slutet att det inte var hon som skulle bli erbjuden att få sina skådespelardrömmar uppfyllda. Rätt åt henne!







Tvillingarna på Sweet Valley High: Sviket förtroende av Francine Pascal

Mina k
ommentarer: Alltså jag fattar inte hur Ken kunde hålla ihop med Suzanne. De var ju så uppenbart helt fel för varandra. Skönt att han insåg det till slut. Skönt att det ordnade sig med novellen och engelskabetyget också. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...