onsdag 2 december 2015

Adventsläsning - en enkät

Nu är det December äntligen och därför dags för en julig enkät, skapad av Johannas deckarhörna. Men jag hittade den hos Snowglitter


DÅ KÖR VI!

Vilka böcker/ vilken bok är den bästa du har läst i höst?

 Oj, det var inte lätt. Men jag får nog säga att det är antingen Ignite me av Tahereh Mafi eller Love, Rosie av Cecelia Ahern. Tyckte verkligen om dem båda två jättemycket.

Vilken är din favorit-julsång?



Vilka böcker planerar du att läsa i december? Har du någon särskild läsning som får dig i julstämning?


 Här är min hög som jag hoppas hinna läsa i december. 
 

Önskar du dig någon särskild bok i julklapp av tomten, närstående eller dig själv?
Här är min önskelista till tomten!


Hårda eller mjuka paket? Vilket föredrar du?
Hårda absolut.

Om du skulle tipsa om en bok att ge bort i julklapp, vilken skulle det vara?

















 
En jättemysig bok med tre riktigt bra och juliga noveller!

Glögg eller julmust, om du måste välja?

Glögg.


Har du någon bok som du sparat för att läsa under eventuell julledighet?


















Denna köpte jag redan till förra julen men hann inte med den då så ska försöka läsa den i år istället.


Knäck eller Aladdinask?
 
Knäck.


Hur gör vi med julpyntet. Får tomtar och gran respass redan efter Annandagen eller plundrar vi på Tjugondagknut?
Nej, inte efter annandagen. Jag brukar nog låta det vara kvar till i alla fall efter nyår. Ibland till Tjugondagknut. Det är lite olika.

2 kommentarer:

  1. Last Christmas är en otroligt härlig låt. Gillar den mycket.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...