måndag 28 december 2015

Appropå julmys och läsning!

Före jul så skrev jag ju ett inlägg om julmys (med bakning och vad jag helst har på mig och vad jag läser o.s.v) Och vad är väl mys utan ett varmt bad? Vet inte hur ofta på helgerna som jag brukar ta ett bad och också läsa en stund i badet, senaste gången nu före jul. Innan vi åkte till sambons föräldrar tog jag bilder på hur fint det badet blev. Egentligen skulle jag lagt ut det här inlägget redan då, före jul men så glömdes det bort så tänkte att jag skulle visa er nu istället.

Jag är besatt av Lush och alla deras badbomber och bubbelbitar. Senaste gången jag badade använde jag Golden Wonder (badbomb) och Peeping Santa (bubbelbit)

Var som sagt bara tvungen att visa er hur fint badet blev.






Därefter avnjöt jag en härlig bok i detta turkosa bad bland massor av väldoftande skum. Sämre kan man ha det...

Vad tycker ni om Lush och brukar ni också läsa i badet eller är det bara jag?

10 kommentarer:

  1. När jag bodde hemma hos mamma och hade badkar läste jag alltid i badet :) älskar det! Nu har jag tyvärr inget badkar :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ånej. Hade heller inget badkar förut men nu har jag äntligen skaffat det igen. Så nöjd!

      Radera
  2. Älskar att läsa i badet, men tyvärr har vi inget badkar i den här lägenheten. Brukar bada hos mina föräldrar. Jag sover över hos dem 1-2 ggr i veckan eftersom jag pendlar till jobbet och de bor i min jobbstad.

    SvaraRadera
  3. Åh nu saknar jag mitt badkar :( det försvann under stambytet så har bara en dusch nu.

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt med badkar! Jag längtar verkligen tills vi kan skaffa ett :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det. Bada är så himla mysigt.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...