onsdag 30 december 2015

Book Haul: December (julklappar m.m.)

Här kommer min juklapps-book haul. Det blev en ganska lång video bara så ni vet. Har samlat på mig en hel del böcker sedan min förra Book Haul. Trodde att detta var böcker från november också... men insåg nu i efterhand att så inte var fallet. Hur har jag lyckats köpa på mig 15 böcker på lite mer än två veckor? Alltså shit! Och fler lär det bli... vaddå shopaholic? Man kan ju lugnt säga att jag tagit igen de där tre månaderna med köpstopp. Oops! Nu är det skärpning!!!



Hoppas att ni gillade Book Haulen ändå. Trots min galenskap. Ska nog gå och lägga in mig på en klinik för shopaholics nu.

8 kommentarer:

  1. Vi lider nog alla av köpa-för-mycket-böcker-fast-hyllan-är-full-av-olästa-sjukdomen ;D obotligt. Lade nyss in en beställning till Adlibris..

    Through the woods såg väldigt lockande ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå... ja, vi lider alla av den sjukdomen. Verkar aldrig bli bättre, lol.

      Ja, den verkar bra.

      Radera
  2. Åh Sweet valley Saga har jag läst när jag var yngre och gillade, tror jag har båda sweet valley ståendes i bokhyllan, kanske måste läsa om dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag absolut att du ska göra.

      Radera
  3. Det var många fina böcker i den videon, hoppas du kommer gilla dem! :) Jag är väldigt nyfiken på The Accident Season :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas att den kommer att vara bra.

      Radera
  4. Ett härligt gäng böcker du köpt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...