torsdag 3 december 2015

Mina favoriter-tag.

Egentligen borde jag göra en Månadsrapport för november, men orkar bara inte. Vill ändå uppdatera bloggen lite så väljer istället att göra en tagg. Hmmm... jag vet. Jag ska skärpa mig och göra månadsrapporten så fort jag orkar. Snart... jag lovar.

Men i alla fall, jag blev typ taggad av Anna på Sagan om Sagorna (tack!) att göra den här taggen som går ut på att man ska svara på massa favoritgrejor. Så vi kör väl igång.


Favoritförfattare:
1. Meg Cabot

2. Fredrik Backman
3. Lucy Dillon
4. Jenny Han
5. Chris Colfer

Favoritgodis:
1. Lantchips!!!
2.Twistpåse (fast gillar bara några få utvalda sorter där i)
3. Lindt Hello Popcorn (BÄÄÄÄST!!!!)
4. Popcorn
5. Kexchoklad

Favoritdricka:
1. Te
2. Chai Latte på Starbucks
3. Mjölk
4. Apelsinjuice
5. ÖL!!!

Favoritkaraktärer:
1. Kenji
2. Hermione Granger
3. Ron Weasly
4. Mia Thermopolis
5. Suze Simon (Hemsöktserien)

Favorit tv-serie:
1. Suits!!!
2. Game of thrones
3. Pretty Little Liars
4. O.C (gammal goding)
5. Dexter (också gammal goding)

Måste hitta lite nya tv-serier att kolla på. Tipsa mig gärna.

Samlar på:
Ehm... räknas böcker?

Favoritresemål:
1. Island!!!!!!!!!!


Drömresemål:
1. Kalifornien
2. Paris
3. Bora Bora
4. Island (igen!!!)
5. Azorerna

Göra på en lördagskväll:
1. Äter chips och tittar på film med hela familjen (jag, Gustav och Goliat)
2. Spela sällskapsspel
3. Middag på en mysig restaurang
4. Bio med Gustav
5. Kramas med Gustav och Goliat

Favoritklädesplagg:
Alltså seriöst mina pyjamasbyxor!

Favoritmat:
1. Texas Longhorn ribs!!!!!!
2. Lövbiff och potatisgratäng
3. Pastasallad
4. Pizza
5. Bakad potatis

Var läser du helst:
1. I bilen på typ roadtrip. (Så mysigt!)
2. I sängen
3. I soffan

Olater:
Att jag gärna småäter fast jag vet att jag mår mycket bättre av att äta på regelbundna tider.

Saker du är bra på:
1. Tycker jag är ganska bra på att ta mig tid att uppdatera bloggen.
2. Att vara gullig mot min pojkvän.
3. Att lyssna på och hjälpa andra.
4. Har ganska bra självdisciplin.

Favoribloggar:
Hmm... jag vet inte riktigt vad jag ska svara här. Jag har så många. Väljer att hoppa över den här frågan.

2 kommentarer:

  1. Älskar också Meg Cabot, och Fredrik Backman och alla andra författare du skrev hahah. Älskar New Girl och Brooklyn 99. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipsen! New Girl har jag tittat lite grann på.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...