söndag 13 december 2015

Helgens läsning!



Här kommer en liten sen uppdatering kring vad jag läser just nu. Blev ju ingen Friday Reads i fredags eftersom jag var ute och bowlade med jobbet då och kom hem typ 23 eller nåt sånt och igår var jag ute och shoppade lite fler julklappar så blev inte så mycket läst då heller.

Därför håller jag fortfarande på att läsa samma bok som jag höll på med förra helgen. Herregud vad segt det går. Jag måste verkligen försöka få mer tid att läsa och komma någon vart med min läsning den här månaden. Halva månaden har gått och jag har seriöst läst ut EN bok. 


Någon mer än jag som är stressad och frustrerad över er läsning nu i december? I know I am. Och är det någon som har några konkreta förslag på lättlästa böcker jag skulle kunna ta mig an för att komma ikapp lite med mitt Goodreads-mål?

4 kommentarer:

  1. Jag försöker mest släppa den stressen och tänka "allt är lugnt". Men så har ju jag inte några direkta stressmoment som att klara goodreadsmål eller ha tillräckligt med böcker att blogga om (för det har jag ändå). Alltså december ÄR ju en stressig månad. Jag har läst ut 0 böcker och 2 seriealbum... Jag läser alltså nästan bara serier just nu, går fort och är typ det jag orkar med. Tex Nimona eller Lumberjanes och roliga och bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du såg min Book Haul som jag la ut igår så visade jag upp Nimona. Yay!!

      Radera
  2. det handlar om dig av sandra beijer är lättläst. dessutom klassiker så som alice in wonderland och the great gasby är typ bara 150 sidor långa. dom finns gratis på ibooks. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipsen. Det handlar om dig har jag läst. Gillade den jättemycket! :-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...