onsdag 23 december 2015

Imorgon är det julafton!!!

Såg några sådana här inlägg hos Snowglitter och I regnet och älskade dem. Fick sån otrolig julfeeling att jag var tvungen att göra ett eget inlägg. Idag har jag gjort den sista julshoppingen i den lilla staden där jag växte upp. Bor ju hos mina svärföräldrar (kan man kalla dem för det fast man inte är gift? Ok, kanske inte... tekniskt sett är det sambons föräldrar) nu över jul, vilket är jättemysigt.

Dock är det noll snö och det regnar ute och gräsmattan är helt grön. Suck. Men jag försöker att stanna inne och bara mysa med Goliat, sambon och juliga böcker och filmer.

Igår bakade jag och sambon saffransrenar, så här fina blev de idag när vi garnerade dem.





 Här är några av mina favoritjulfilmer:






   The Holiday och Love Actually tittar jag på varje år. Upptäckte inte Elf förrän i år... jag vet, det är en klassiker. Så borde ha sett den tidigare, men nej.




Just nu läser jag:






Jul med Bob köpte jag idag faktiskt. Kunde inte låta bli. Tyckte den blev perfekt till jultemat här på bloggen.



Idag har jag på mig:

 


Har levt i den här pyjamasen sedan jag fick den för någon vecka sedan. Den är så mjuk och den ultimata mysdressen när man bara är hemma och myser.


Visa mig gärna vad ni läser, bakar och tittar på för filmer nu i jul!

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...