onsdag 23 december 2015

Läs-it-snow TBR



Då så! Nu har jag plockat ihop en hög med böcker som jag tänker ska bli min TBR för Läs-it snows första omgång.

Jag har plockat ut fyra böcker ur min olästhylla som jag skäms lite över att jag fortfarande inte har läst och jag har försökt ta böcker som inte heller är alltför tjocka (men ändå över 200 sid.)


Mitt mål är att jag under de här tre dagarna ska hinna läsa ut TVÅ av de här
. Men vi får se vad jag hinner med. Kommer som vanligt inte att vara hemma över jul så lär ju vara en del annat att stå i.


Har ni läst någon av de här? Och hur ser er TBR-pile ut för första omgången av Läs-a-lo:en? I am dying to know!


3 kommentarer:

  1. Jag har läst Outtalat och Landline.
    Outtalat älskade jag! Tyvärr tycker jag fortsättningen inte levde upp till mina förväntningar och har därför inte kommit mig för att läsa del tre än.
    Landline var okej om jag minns rätt :)

    SvaraRadera
  2. Åh, Landline var jättebra och passar verkligen att läsa nu kring jul. Outtalat däremot, den tog rätt lång tid för mig att komma igenom eftersom språket var så speciellt. Men jag läste den på engelska, då blir det förstås lite annorlunda. Fråga angående Läs-It-Snow: Får man räkna böcker som man påbörjat redan innan? Jag frågar för jag har ett par böcker som jag bara hunnit komma halvvägs igenom som jag skulle vilja läsa klart innan årsskiftet. Och då vore det ju fint att passa på när man ändå deltar i ett läsmaraton :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick den frågan från någon annan med. Nej, påbörjade böcker räknas inte.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...