torsdag 31 december 2015

Månadsrapport: December



Läst i december:
097. Tvillingarna på Sweet Valley High: Kärlek med förhinder - Francine Pascal
096. Landline - Rainbow Rowell
095. Naomi & Ely's no kiss list - Rachel Cohn & David Levithan
094. Alena - Kim W. Andersson (seriealbum)
093. Tvillingarna på Sweet Valley High: Sviket förtroende - Francine Pascal

092. Tvillingarna på Sweet Valley High: Brädad i kärlek - Francine Pascal
091. Nimona - Noelle Stevenson (seriealbum)
090. Hollow City - Ransom Riggs
089. Miss Peregrines home for peculiar children - Ransom Riggs (omläsning)
088. Tvillingarna i Sweet Valley (Tvillingarna i England): Varulvens hämnd - Francine Pascal



Totalt lästa böcker: 
10
Antal böcker lästa på engelska: 5
Antal böcker lästa på svenska: 5

Bästa boken var: Landline av Rainbow Rowell! Åh, vad jag älskade den!! Kan inte fatta att jag låtit den stå oläst så länge.

Sämsta boken var: Ingen. Jag tyckte om alla böcker jag läste i december. Ingen bok jag ogillade eller tyckte var sämst.

Månadens överraskning: Nimona! Trodde inte alls att jag skulle gilla den så mycket. Men den var verkligen bra!

Månadens besvikelse: Ja, men okej Hollow City. Men det var inte bokens fel. Jag var bara alldeles för okoncentrerad. Så är mer besviken på läsupplevelsen än själva boken.

Sammanfattning av månaden: En ganska bra läsmånad. Är jättenöjd med att ha lyckats läsa ut tio böcker. Dock blev det många ganska lättlästa och tunna böcker, men men... jag är ändå jättenöjd. Framför allt med att jag klarade min Goodreads challenge till slut.

Planerar att läsa i januari: Fortsätter med mitt fantasy och julkul-tema, så får vi se hur mycket jag hinner med. Måste också hinna ta tag i sista boken i Miss Peregrines, som jag bara fortsätter att skjuta upp hela tiden.
________________________________________________________________

Tv-serier och filmer: 
Den här månaden har jag tittat på en hel del filmer och tv-serier. Äntligen!! Har verkligen saknat det. Så här kommer lite exempel på vad jag tittat på under december.






Hur har den här månaden sett ut för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...