lördag 5 december 2015

November Wrap-up

Som jag skrev för någon dag sedan så är jag lite sen med min månadsrapport för november. Och därför tänkte jag gottgöra er med en video den här gången! Första gången som jag gör en Wrap-up, var ju riktigt kul att spela in. Säg till om ni vill att jag gör det fler gånger!

Brukar ju även visa upp vad jag sett på under månaden och under november har jag faktiskt sett en film. Hurra! Det blev Jurassic World. Sedan har jag börjat titta på Suits igen också. Så himla bra. Bästa serien!!






Recensioner:
Vi är inte sådana som i slutet får varandra - Katarina Sandberg
Sweet Damage - Rebecca James
Tvillingarna på Sweet Valley High: En fiende i lägret - Francine Pascal

Tvillingarna på Sweet Valley High: För kärleks skull - Francine Pascal
The Curvy Tree - Chris Colfer
Från och med du - Mhairi McFarlane


Temainlägg för december

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...