söndag 13 december 2015

Tis the season book tag.



Hittade den här taggen någonstans på Youtube. Tror att det var här. Jag älskar lite stämningsfulla taggar kring jul och tyckte den här var söt. Den går ut på att svara på lite vintriga frågor.


QUESTIONS:

1. Do you have a favorite Winter read?




2. Find a book with blue on the cover!



3. Find a book you’d use as the star on a Christmas tree?



4. Pick one fictional place that would be perfect for a Winter vacation!
Självklart Hogwarts!!


5. Pick one fictional character you’d take with you on your Winter vacation! 

Svaret jag alltid ger. Mia Thermopolis!


6. Name one book on your Wishlist this year!




7. Favorite Holiday drink, treat, & movie?

Glögg, pepparkakor och The Holiday.




Jag har gjort en hel del taggar under hösten som jag har taggat folk i men som ingen gjort så den här gången struntar jag i att tagga vidare. Så att ingen behöver bli stressad över att de måste göra den här taggen. Men jag tyckte den var kul att göra i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...