fredag 15 januari 2016

Bokbloggsjerka 15-18 januari.

Blev jätteglad då jag såg att Annikas bokbloggsjerka är tillbaka. Så jag bara måste ju haka på igen. Gillar att svara på de här frågorna varje helg och har verkligen saknat det, så nu kör vi! Veckans fråga lyder:

Har du gjort upp några läsplaner för 2016, och hur väljer du i så fall ut vilka böcker du ska läsa och när?

Nej, alltså det har jag ju inte gjort. Förutom min hylltömningsutmaning då. Jag brukar ju ha olika teman varje månad på bloggen och ta det lite som det kommer. Jag brukar välja tema någon vecka innan det är dags att köra igång. Dock håller jag på att fundera lite på om jag kanske ska tänka om lite i år kring mina temaläsningar... men mer om det då jag tagit något slags beslut om hur jag ska göra.

Hur brukar ni välja vilka böcker ni ska läsa? Och har ni några tips till mig angående temaläsningen här på bloggen?


4 kommentarer:

  1. De där eviga hyllvärmarna alltså... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? De blir man inte av med så lätt!

      Radera
  2. Skulle jag varit med i en läsutmaning skulle det varit hylltömning.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...