fredag 8 januari 2016

Friday Reads!





Nu i helgen ska jag verkligen försöka avsluta den här boken. Har hållit på att läsa den nu ända sedan före jul bara för att Läs-it-snow kom emellan. Så ska definitivt försöka göra ett ryck med den nu. Är för tillfället ca 200 sidor in. Blir lite irriterad att jag inte har tagit tag i den här och läst ut den eftersom jag tycker den är jättebra! Gillar den verkligen. Ska nog köpa den andra boken Scarlett Bailey har skrivit till nästa jul.

Någon som har läst någon bok av Scarlett Bailey?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh, tack. Visst har jag? :-) Får aldrig nog av julen. Fredagsmys på hög nivå.

      Radera
  2. Jag vill försöka hitta några julmysiga böcker till nästa jul. Denna kanske kan vara något.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...