onsdag 13 januari 2016

Klocka och LIst.

Alltså den här  A-Ö boktaggen går fruktansvärt segt för mig att ta mig igenom så därför har jag bestämt mig för att göra om kommande inlägg lite grann. Jag kommer att kapa bort handling och allt sånt tidskrävande och istället bara fota böckerna och sedan skriva en kort kommentar. Så ska jag väl klara av att avsluta den här taggen nån gång...


K - Klocka. En bok om tidsresor.
Det kan vara framåt eller bakåt i tiden. Vad föredrar du?
Jag insåg då jag skulle kika igenom hyllorna efter böcker om tidsresor att jag knappt har läst några sådana böcker alls. Det här var den enda jag hittade, men jag älskar verkligen den här boken. Tycker den är helt fantastisk och jag grät flera gånger om när jag läste den. Tycker bara att det är en helt otroligt vacker berättelse. Om ni har några tips på några böcker om tidsresor så tipsa mig gärna i kommentarsfältet!

L - List. En ovanligt smart bokkaraktär.
Den här karaktären bara måste vara släkt med Einstein. Hur annars kan hen vara så smart?
Rut är en av mina absoluta favoritkaraktärer. Tycker verkligen att hon är jättecool. Gillade den här boken skarpt och hoppas verkligen att det kommer en fortsättning så småningom.



Nu, efter att ha gjort om de här inläggen lite så tycker jag att de börjar bli roliga att skriva... så håll utkik efter kommande bokstäver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...