onsdag 13 januari 2016

Kommande filmer!

Har sett några stycken som skrivit inlägg om intressanta filmer som kommer i år och blev sugen på att göra det jag med. Så här är de filmer jag för tillfället är mest sugen på! Vilka filmer är ni sugna på?



Pride and prejudice and zombies
 

Har inte läst boken, men tror att jag verkligen skulle gilla denna!



The Secret Life of pets

Alltså jag dog lite när jag såg den här trailern. Hur söt?? Har sett om trailern flera gånger nu för att den är så gullig!



Fantastic Beasts and where to find them
Ett måste på den här listan!




The Jungle Book
SÅ PEPP PÅ DEN HÄR!!!




The Fifth Wave
Älskade boken, men alltså Chloë Grace Moretz är inte någon favorit så är därför lite tveksam!




Allegiant
Ett måste!

4 kommentarer:

  1. De fyra sista bland dina är jag också sugen på. Sedan som gammal World of Warcraft-spelare så väntar jag även på Warcraft: The Beginning som kommer i maj eller juni.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja se Alligant och Fantastics Beast and where to find them! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...