fredag 1 januari 2016

Läs-it-snow omgång 2 TBR!


Då var det snart dags. Vid midnatt så drar andra omgången av Läs-it-snow igång. På bilden har jag staplat upp min TBR. Mitt mål är denna gång att hinna med TRE av de här böckerna. Jag hoppas verkligen att det ska gå vägen. Alla dessa böcker är alltså inköpta från november -15 och framåt!


Och ni har väl inte missat att jag förlängt omgången med en dag. Nu har ni alltså fr.o.m. den 2 jan kl. 00.00 t.o.m. den 5 jan kl. 00.00 på er. Ni har alltså under den här omgången hela 4 dagar på er att läsa så mycket som möjligt och vara med och tävla om en valfri bok från Adlibris. Så kör hårt nu!


Och glöm inte hashtaggen: #läsitsnow

4 kommentarer:

  1. Kul att andra omgången drar igång. Hoppas hinna läsa mer dessa dagar.

    SvaraRadera
  2. Här är min tbr https://cinnamonbooks.wordpress.com/2016/01/01/las-it-snow-2/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...