onsdag 6 januari 2016

Läs-it-snow: Vlogg + Wrap-up

Oj, oj, oj... hela den här dagen har gått åt till att redigera de här videorna. Men här har ni dem, egentligen skulle detta ha blivit EN video... men mitt utrymme på datorn tillät inte det så det får bli två videos.

Första videon är en liten vlogg över sista dagen i Läs-it-snow och den andra videon är min Wrap-up!

Titta på videorna för instruktioner kring tävlingen också, så ni inte missar det.






Tack till alla er som deltog i Läs-it-snow. Det har verkligen varit jätteroligt!

23 kommentarer:

  1. Jag deltog i båda omgångarna av Läs-it-snow och det var verkligen superkul! Jag läste 8 böcker sammanlagt.

    SvaraRadera
  2. Jag deltog i båda omgångarna av Läs-it-snow, jätte roligt. Tyvärr blev jag sjuk under andra omgången så jag har bara läst 3 böcker totalt.

    SvaraRadera
  3. Jag var med i båda omgångarna och det blev 2 böcker. Det var lite svårt att få läsro eftersom jag var bortrest. Men det var jättekul att vara med ändå! Jag ser gärna att det blir sidantalet som räknas nästa gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, tack för feedback. Kanske kör sidantal nästa gång då... men utan spurtar. För det tar sån hiskelig tid att anordna tävlingar då det är spurtar inblandat.

      Radera
  4. Jag deltog i båda omgångarna och jag läste totalt 4 böcker.

    Om du är nyfiken på vilka så har jag lagt upp en wrap-up
    http://lenasgodsaker.blogspot.se/2016/01/las-it-snow-2015-wrap-up.html

    SvaraRadera
  5. Det har varit jättekul att vara med, är gärna med fler gånger:)
    Jag deltog i båda omgångarna och läste total 10 böcker.
    Har sammanfattat det här:
    http://booktwin.blogspot.se/2016/01/las-it-snow-del-2.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för länk till sammanfattning. Ber nu alla som har läst fler än 10 böcker att visa lite bildbevis bara för att kunna kontrollera lite så att ni är ärliga. Men det tror jag att ni är. Tack för att du var med!

      Radera
  6. Det har varit riktigt kul att vara med. Speciellt första omgången då jag var helt ledig och hade hur mycket tid och lust som helst till att läsa. ;)
    Jag var med i båda omgångarna och hann med 11 böcker totalt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elin! Gud vad kul med så många böcker. Bra jobbat! Jag skulle gärna vilja se ett litet bildbevis på din blogg med exakt vilka böcker du har läst. Kommer att be alla som har läst mycket att göra detta bara som en liten extra kontroll!

      Radera
    2. Absolut!
      Har däremot inte någon blogg, men lägger upp det på instagram med #läsitsnow så du kan hitta det. :)

      Radera
  7. Var med i båda omgångarna, men hann tyvärr bara med 3 böcker! Tack för att du höll i läs-a-lot:en och har verkligen varit jättekul att delta! Men skulle gärna se att man räknar sidantalet istället för böcker i nästa gång (t.ex istället för 1p för varje bok man läser så får man 1p för varje 200s man läser) eftersom man då kan välja lite friare bland vilka böcker man vill läsa under läs-a-lot:en. Annars gillade jag verkligen upplägget och ser fram emot att delta fler gånger! :)

    SvaraRadera
  8. Jag har haft riktigt roligt under dessa dagar fastän första omgången inte gick bra alls för min del men det har varit så kul att följa med alla andra! Så imponerande läshögar alla haft, din också ! Jag läste totalt 2 st böcker. Tusen tack för att du ordnade läsaloten, uppskattar verkligen när någon sätter tid på att sprida läsglädje åt andra :) Jag är supertaggad för resten av året nu ! En sammanfattning på läsaloten kommer upp på fredag. ha det bra, kram <3

    SvaraRadera
  9. Jag var med i båda omgångarna och hann läsa 3 st böcker. Tack så mycket för att du anordnade detta, jag hade inte så mycket tid för att läsa men det var jättekul att vara med ändå! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kommer även mitt avslutande inlägg om läs-a-loten :)
      http://ciliaskultur.blogspot.se/2016/01/las-it-snow-wrapup.html

      Radera
  10. Detta var jättekul att vara med. Har precis nyupptäckt detta med bokbloggande så det var första gången jag var med i en läs-a-lot. Bara kul fast jag skulle precis som andra hålla med om att man skulle kanske räkna antalet lästa sidor i stället för antal lästa böcker.

    Här finns mitt avslutande inlägg ang läs-it-snow

    http://mittbokintresse.blogspot.se/2016/01/avslutat-las-it-snow-las-en-novell.html

    och förlåt att det har blivit flera kommentarer som har varit likadana förut. jag vet egentligen inte varför men kan det beror på att när jag har skickat dem har jag använt backpilen. Tänker inte göra det nu och hoppas då på att det bara blir en kommentar och inte flera.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blev det bara en kommentar så tack för det!

      Radera
  11. Jag fick läst 2 böcker, tycker det har varit kul men hade velat ha en enda läs-a-lot som skulle pågått i t.x. vecka. En fråga som jag undrat under läs-a-loten; hur kan man bevisa vad man läst eller litar vi på ärlighet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har aldrig varit med om oärlighet i bokbloggsvärlden så jag litar på att ni är ärliga! Men jag ser gärna att ni visar upp er läshög på er blogg också så att jag inte bara får ett antal utan även ser en bild på vilks böcker ni faktiskt har läst.

      Radera
  12. Jag har varit med i båda omgångarna men tyvärr hann jag inte läsa fullt så mycket som jag hade tänkt. 4 böcker hann jag med trots allt. Men som vanligt är det roligt med läs-alots...

    SvaraRadera
  13. Här kommer mina uppdateringar, gjorde ju som sagt en efter första omgången: http://juliasnerdrom.blogspot.se/2015/12/uppdatering-jullasning-15-16.html#comment-form Då jag läste 7 böcker.

    Här är uppdatering för andra omgången då jag läste 6 böcker, så totalt 13 böcker. http://juliasnerdrom.blogspot.se/2016/01/uppdatering-jullasning-15-16-och-las-it.html#comment-form

    Kramar Julia =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättebra, tack Julia! Det var ju helt galet vad du har läst.

      Radera
  14. Glömde att länka till mina resultat, sorry! Här kommer den: http://mittbokligaliv.com/2016/01/05/las-it-snow-del-2/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...