torsdag 7 januari 2016

Påminnelse: Läs-it-snow!



Här kommer en påminnelse om att ni som anmält er till Läs-it-snow också behöver rapportera in era resultat! Gör det HÄR!

Sedan vill jag även att ni som läst mer än 10 böcker också lägger upp en bild på er blogg eller på Instagram så att jag kan kolla där innan jag utser vinnaren.

Ni har till och med lörd kl. 12.00 på er att rapportera in era resultat! Sedan behöver jag utse en vinnare och då kommer jag att göra det bland de som har rapporterat in ett resultat, har läst flest böcker OCH har lagt upp en bild på sin blogg eller på Instagram. Efter kl. 12 på lördag kommer jag att utse vinnaren här på bloggen och då kommer den personen även att få ett mail från mig.

Så vill ni fortfarande ha chansen är det alltså viktigt att ni rapporterar in ett resultat. Annars kan vinsten gå till nån annan.


Puss, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...