tisdag 19 januari 2016

RYBSAT Dag 1.


Som ni ju vet så är idag första dagen för RYBSAT Round 7 som jag deltar i även denna gång. Här är min ursprungliga TBR. Som ni ser så har jag redan fuskat. Oops... men ska jag vara ärlig så har jag velat läsa boken jag valt som första bok i Read-a-thonen SÅ! länge. OCH det är en blå bok som egentligen skulle ha stått på hyllan jag visade i inlägget, så tekniskt sett är det ju inget fusk. Jag hade bara redan råkat plocka ut boken när jag tog bilden för att denna bok är en bok jag velat läsa så himla länge. Så den låg redan i min TBR-pile inne i biblioteket.

Så hur har det då gått under dag 1? Ehm... det har inte gått bra alls. Jag har bara fått läst 18 sidor. Så får försöka sätta fart nu och läsa desto mer ikväll. Har bara inte fått någon ro att läsa då jag jobbat hela dagen och känt mig lite risig med huvudvärk o.s.v. Så koncentrationen har ju inte varit på topp direkt.

Uppd
atering:  

Fick en hel del läst nu på kvällen så nu är jag lite mer i fas. Har totalt fått läst 120 sidor idag och det är jag jättenöjd med, med tanke på att jag varit så trött under dagen och jobbat en hel del också. 
 
Dag 1: 120 sid
Totalt: 120 sid

3 kommentarer:

  1. Åh, jag vill också läsa All the bright places!! Har bara inte köpt hem den än.. Vad tycker du? Lever den upp till förväntningarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frida: Köp den!!

      Radera
    2. Jag gillar den hittills men kan inte avgöra riktigt än hur pass bra den är.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...