torsdag 21 januari 2016

RYBSAT Dag 3.



Idag har läsningen inte gått som planerat. Skulle ha jobbat sent idag, men fick gå hem efter bara några timmar p.g.a förkylningsastma, feber och huvudvärk. Inget kul alls. Och sedan har jag suttit och väntat på Vårdcentralen i typ 3 timmar för att få ny receptbelagd astmamedicin. Suck!

Därför har ju inte fokus varit på läsningen direkt så håller fortfarande på med All the bright places. Tycker att den är okej hittills men är inte jätteimponerad faktiskt. Men kan ju bero på mina skyhöga förväntningar! Men får se om jag kommer att gilla den mer mot slutet.


Ska läsa lite mer nu ikväll om jag kan komma till ro lite med min huvudvärk. Vi får väl se hur det går. Hittills har jag läst noll sidor.

Uppdatering:
Fick lite läst nu ikväll så idag landar sidantalet på:

Dag 3: 108 sid
Totalt: 308 sid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...