fredag 22 januari 2016

RYBSAT Dag 4.



Okej så idag är det då den fjärde dagen i RYBSAT. Jag blev hemma från jobbet idag med eftersom jag fick sån otroligt jobbig förkylningsastma igår. Så idag har jag bara legat hemma i sängen och sovit och slötittat på Youtube hela dagen. Samt försökt att få lite läst också förstås.

Idag har jag läst ut All the bright places. Är lite kluven till vad jag tyckte om den egentligen... men mer om det i min recension. Efter det påbörjade jag The ocean at the end of the lane. Trodde till en början att det här skulle bli riktigt seg läsning, eftersom jag ju inte är nåt Gaiman-fan. Men den visade sig vara bättre än jag trodde, så det var ju kul.

Dag 4: 98 sidor
Totalt: 406 sidor
Utlästa böcker: 1

2 kommentarer:

  1. Vilken söt vovve! Och en riktigt bra bok som du har framför dig. :) Älskade slutet!
    Krya på dig!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja, det är min lilla prins.

      Åh vad kul att slutet är bra. Det ser jag fram emot.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...