lördag 16 januari 2016

RYBSAT ROUND 7 TBR!


Då var det dags för ett nytt Read-a-thon att dra igång och denna gång är det RYBSAT ROUND 7. Det pågår mellan den 19-25 januari. Som vanligt gäller det att välja ett ställe i sin bokhylla och sedan beta av så många böcker som möjligt en efter en under den veckan. Jag har varit med i denna utmaning förut och tycker det är riktigt kul. Så därför tänkte jag, varför inte vara med igen? Såna här utmaningar brukar göra att jag verkligen får upp ett härligt läsflyt. Dock kommer jag att jobba som vanligt så kommer väl kanske inte bli jättemycket läst.




Som vanligt kommer jag så klart att uppdatera dag för dag med hur det går. Om det blir ett skriftligt inlägg eller lite mer vloggstyle får tiden utvisa, hur som helst så ska det bli riktigt kul med mycket läsning i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Vilken tjusig samling blåsvarta böcker du valt :) Jag tänkte försöka haka på på riktigt den här gången - there's a first for everything. Lycka till med läsningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Började ju inte så bra och lär inte läsa spec mycket denna gång. Började med att fuska på en gång och läsa en bok som inte ens står där i hyllan. Men den är blå och borde stått där så...

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...