tisdag 26 januari 2016

RYBSAT ROUND 7: Wrap Up



Då var RYBSAT slut för den här gången och därför tänkte jag nu sammanfatta min läsning under den gångna veckan. Igår var sista dagen att läsa och ovan kan ni se vilka böcker jag läste.

Dock läste jag NOLL sidor under dag 7. Men jag jobbade över och insåg ganska snabbt att nej, jag var inte frisk än. Jag mådde ju bättre i helgen, men orkade inte göra något ansträngande och igår så däckade jag när jag kom hem igen. Därför blev det inget läst alls. Men här kommer veckan i siffror.



Totalt antal lästa sidor: 647
Totalt utlästa böcker: 2


Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd. Dock fuskade jag ju in All the bright places OCH faktiskt Monstrumologen med, hahaha... läste inte i den riktiga ordningen som böckerna stod i hyllan. Men jag känner mig ändå riktigt nöjd med att jag läste ut både All the bright places och The ocean at the end of the lane. Båda var böcker som stått ett tag i hyllan men som jag verkligen ville hinna med att läsa snart. Så känns riktigt gött att det blev av till slut. Att jag påbörjat Monstrumologen känns också GULD eftersom det är ett rec-ex. Så ja, jag känner mig jättenöjd med veckans läsning.

Någon som känner till nåt annat Read-a-thon man kan delta i snart? Det är så kul hur mycket mer jag tar mig tid att läsa när det är just maraton. Blir verkligen pepp av det.

2 kommentarer:

  1. Gingerreadslainey pratar om Rainbowthon 2.0 på sin YT-kanal. Den skulle vara ngn gång i februari tror jag.

    /Mari G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, det får jag kolla upp. Tack för tipset

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...