torsdag 14 januari 2016

Vila i frid.


Idag när jag kom hem från jobbet och snabbt scrollade igenom de senaste nyheterna så såg jag något som gjorde att jag abrupt stannade upp. Alan Rickman är död.

Min första tanke var nej!!! Jag blev verkligen uppriktigt ledsen. Han var en skådespelare jag verkligen tyckte om. Min favoritfilm med honom var definitivt Love Actually. Och så klart alla Harry Potter-filmerna. Nä, usch vad tråkigt. Och så var han bara några år äldre än min pappa var när han dog.


Det finns vissa skådespelare som jag verkligen har sörjt. Heath Ledger var den första skådespelare jag verkligen sörjde. Var fasen ledsen i flera veckor efter att han dött, han hade så himla mycket kvar att ge. Usch. Sedan minns jag att jag även blev ledsen när Robin Williams dog. Gillade honom väldigt mycket också. Och nu Alan Rickman...


Vila i frid, du kommer att vara saknad.

3 kommentarer:

  1. Blev också hemskt ledsen när jag såg det här på rasten på jobbet :(

    SvaraRadera
  2. Nej vad tråkigt ! Hade inte hört detta förrän nu. Så ledsamt :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...